28.6.13

Dag juf (deel 2)

Voor de juffen van de jongens kroop ik zelf achter de naaimachine. Ik maakte 2 dezelfde tassen, beide in een kleurrijk Echino-stofje. De jongens snuisterden hiervoor in stoffenkast en kozen elk voor hun eigen juf. Echino voor een tas, altijd goed.

Voor het formaat baseerde ik me op ringmappen en de grootte van de print op de stof. Twee classeurs passen netjes in de tas.

echino 1

De tas met de vliegtuigjes kreeg een koningsblauwe voering en grijze tassenband.

echino 2

De tas met de dieren kreeg een aquablauwe voering en chocoladebruine tassenband.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben toch wel jaloers op die juffen! Heel leuk en ook nog handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie tassen, daarvoor alleen al zou je willen dat je juf was. :) Mooi gedaan!

    dayydreamm.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die juffen zijn altijd in de wolken met cadeautjes, zeker met zo'n prachtige stuks! (ik spreek uit ondervinding:-) )

    BeantwoordenVerwijderen