6.3.13

Een broek en een tip

Eerst de tip: ook al ben je de boy aan het celebraten, neem geen patroon over op het moment dat je ongemeten kind op scoutsweekend is.

bompabroek

En dan de broek: gekleed bompamodel uit de Burda van februari, met bandplooien en steekzakken vooraan, paspelzakken achteraan, ingestreken vouwen en omgeslagen boorden. In de tailleband stak ik (noodgedwongen) een knoopsgatenelastiek op de rug.

plooi

achterzak

Stof gekocht op een stockverkoop van Dries Van Noten zo'n jaar of 7 à 8 geleden.

strepen

Voor de binnenkant van de zakken koos ik Liberty vliegtuigjes.

binnenkant

En dan gun ik de zoon even gauw een kort optreden van 9 foto's.

showtime

Wie van jullie deed er nog mee met het jongensfestijn?

10 opmerkingen:

  1. Super! Hoe doe jij dat toch keer op keer ? Ziet er weerzeer professioneel uit, echt knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stof ook. Valt het van zijn achterwerk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zalig stofke!
    En...beter te klein dan te groot he?
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die afwerking alweer!
    Ik deed ook mee, maar kwam nog niet verder dan knippen,...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed begin hé Joke. En we hebben nog een paar dagen.

      Verwijderen
  5. haha, ik dacht eerst dat die broek voor de MDH was ;-) Zo'n grote zoon zeg, mét knappe broek ! Ik zie mijn oudste zoon dit ook aandoen, waarschijnlijk schelen ze niet zoveel in leeftijd, maar hij ziet er wel niet zo "volwassen" uit (hij is dan ook de kleinste van de klas, doet er ook iets aan he).
    Enne ... Ik zie mij eigenlijk wel nog niet direct beginnen aan zo'n broek voor mijn zoon, zeker als ik zie hoe professioneel die zakken afgewerkt werden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chique broek! Bij de eerste foto dacht ik ook dat het voor een volwassene was. :)

    BeantwoordenVerwijderen